iKontrol skifter navn og har internationale vækstplaner – nu hedder vi Inspectly

iKontrol, der leverer dokumentations- samt procesløsninger til byggebranchen, skifter nu navn til Inspectly – dette som led i virksomhedens ambition om at internationalisere.

iKontrol har igennem de seneste 7 år udviklet og leveret løsninger, som hjælper virksomheder i byggebranchen med at honorere de stadig stigende krav til dokumentation af såvel byggeprocessen som af de enkelte leverancer. Siden virksomhedens start i 2014 har vi formået at øge markedsandelene i Danmark betydeligt og opbygget et solidt produkt, hvis effekt er veldokumenteret. Det er dette behov, vi nu vil understøtte i udlandet.

”Det er helt naturligt for os at afprøve, om de ”pains” og det behov vi kender fra Danmark, også er gældende i udlandet. Vi har naturligvis lavet en del research omkring forholdene på de forskellige markeder, og glæder os nu til for alvor at få testet vores antagelser og hypoteser i praksis.”, siger Torben Kovaltsenko Jørgensen, der er direktør i iKontrol.

tkj-kvadrat-250x250

Navneændringen og internationaliseringen er den hidtidige kulmination på en længere proces, som har betydet at vi organisatorisk har mandet op for at sikre de rette kompetencer og vi har ligeledes etableret en bestyrelse.

Det første land, vi lancerer Inspectly i bliver Holland, og de første forberedelser er allerede gennemført.

Nyt navn. Men stadig 100% dedikeret til at gøre hverdagen nemmere for byggeriets folk

For os i Inspectly handler det fortsat om at levere det stærkeste KS-system, som til dagligt hjælper mere end tusinde brugere med at registrere og dokumentere kvaliteten af deres arbejde i byggeprocessen.

Vores dedikerede kundeservice-team sidder fortsat klar alle hverdage til at supportere vores kunder og brugere af Inspectly, og vi vil fortsat tage imod henvendelser på telefon, mail samt chat.

For yderligere oplysninger

Kontakt Torben Kovaltsenko Jørgensen, CEO på mobil +45 60 61 36 25 eller på mail tkj@inspectly.com

Kontakt kundeservice

Vi kan kontaktes mellem
08.00 – 16.00 mandag til torsdag
08.00 – 15.30 fredag

Følg Inspectly

iKontrol skifter navn til Inspectly
Vi har fået nyt navn og udtryk, men vi er stadig det samme hold bag det samme produkt.
LÆS MERE OM NAVNESKIFTET HER
Vi er fortsat din foretrukne partner
indenfor digital kvalitetssikring